Dragan Radić

CEO Ninamedia

Dragan Radić

CEO Ninamedia

Biography

Od prepoznate PRilike, nekoliko pari makaza i isto toliko vrednih ruku prvih saradnika voljnih da svakodnevno isecaju članke iz jutarnjih novinskih izdanja, do vlasnika kompanije od 200 zaposlenih sa više od 70% učešća na nacionalnom tržištu praćenja i analize medijskih sadržaja.

U proteklih 17 godina svoju kompaniju je, osim u segmentu media monitoringa, uspešno pozicionirao i u segmentu usluga istraživanja tržišta i javnog mnjenja i medijske produkcije. U prethodne dve godine Ninamedia je proglašena za nacionalni Superbrend.

Diplomirao je na Poljoprivrednom fakultetu u Novom Sadu, a znanja o upravljanju u medijskim organizacijama stekao je na International Centre for Journalists u Vašingtonu.
Zna da prepozna dobro vino i dobru poslovnu PRiliku.

Suvlasnik je vinarije Burnum i Mokrogorske škole menadžmenta. Ove godine je ušao i u industriju informacionih tehnologija kao partner u kompaniji UnderIT, a u novoizgrađenom poslovnom centru Ninamedije stvorio je uslove za formiranje NIMMA HUB-a jedinstvenog poslovnog čvorišta koje regionalnom tržištu nudi integrisani odgovor na sve prisutnije potrebe savremenog poslovanja u sferi informacija i tržišnih komunikacija.

All session by Dragan Radić